Istanbul trip

11 februari 2020 - Istanbul, Turkije

Hallotjesss,

I am back with a new adventure 😁 Ik neem jullie dit keer mee in mijn Istanbul avontuur samen met mijn zus en schoonzus.

Maandag 10 februari; De reis kon beginnen. Onze vlucht was om 11:30 uur, dus zouden we uiterlijk om 09:30 uur op schiphol moeten zijn. In verband met het heerlijke weer wat we dat weekend hebben gehad reden de treinen natuurlijk een andere dienstregeling of helemaal niet 🙂. Ik moet op centraal kaartjes halen, ik dacht ik kijk even hoelaat de trein komt en wat zie ik, de meeste treinen naar amsterdam zijn gecanceld 🙃🙃. Ik natuurlijk helemaal in paniek, want ja als je geen trein hebt moet je maar met de auto maar goed dan sta je ook weer helemaal vast in het verkeer. Naja goed even uitzitten pluizen, bleken het alleen de intercity direct treinen die niet reden. Uiteindelijk om 9:45 aangekomen op schiphol, we zouden om 10:45 boarden dus we hadden nog een uur de tijd om te eten etc.
Éénmaal aangekomen bij de incheck balie kregen we te horen dat het vliegtuig wat later zou aankomen en dan de nieuwe tijd van van het boarden 12:00 uur zou zijn. Naja prima uurtje later kon geen kwaad right? We kregen nog een voucher voor €6,25 ivm de vertraging.

Lekker gegeten en gedronken, op naar de gate! Aangekomen bij de gate, aardig vol, geen plek om te zitten. Inmiddels was het bijna 12:00 uur. Nog geen vliegtuig inzicht 🙃. Oo het bord stond dat het vliegtuig om 13:05 uur zou moeten vertrekken. Wij maar wachten wachten wachten. Mijn geduld raakte op, jullie kennen mij natuurlijk, begin al gelijk boos te doen en te stressen, wat nou als de vlucht word gecanceld 😩😩.
Uit eindelijk kwam het vliegtuig rond een uur of 13:30 .. Mensen moesten er nog uit, wij er nog in. Baggage’s blablabla je kent het wel. Nou jongens ik kan jullie vertellen het vliegtuig vertrok uiteindelijk pas om 14:00 🙂🙄. Murv wasn’t happy at all, mijn voeten deden pijn, ik was moe (ik was om half 5 al wakker geworden namelijk) en ik wilde gewoon naar Istanbul en zo snel mogelijk naar het hotel en slapen.

Aangekomen in Istanbul ..

We vlogen naar Sabiha Gökçen, dit was voor mij de eerste keer hier naar toe. Ik kan je vertellen ik doe dit nooit meer als ik naar het Europese deel van Istanbul moet. Je bent een uur onderweg met de bus naar Kadıköy waar we moesten overstappen op de metro .. Jesaaaaass I was so damn tired. Goed we kwamen aan in het hotel, kregen we even te horen dat de mensen die vandaag uit hadden moeten checken een nachtje extra wilden blijven. We hadden een familie kamer geboekt. Dus wij zouden voor 1 nachtje 2 kamers krijgen 🙃🙂. Mijn schoonzus en ik waren not amused. Ik wilde bijna zeggen, bitch give me my money back I will find another place. Mijn zus vond het oke voor 1 nachtje, morgen zouden ze ons in onze eigen kamer plaatsen. Naja we hebben even onze spullen gedumpt en we gingen nog wat eten want ja we hadden honger na zo’n lange kut dag. We vlogen met Pegasus airlines, dit was voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer met de vliegmaatschappij 🙃🙂. Nou guys we hebben de heen weg kunnen overleven. Op naar het avontuur 🙋🏻‍♀️.

Lots of kisses,

xoxo Murv