Surprise me!

19 augustus 2019 - Eindhoven Airport, Nederland

Hoi!

Mijn eerste reis verhaal!! Zoals de titel al zegt, ik heb een surprise reis geboekt met niemand anders dan CarmenšŸ˜ŒĀ

Wij wilden al heel lang samen ergens naar toe een paar dagen maar konden niet beslissen waar naar toe .. We hadden allebei veel gehoord over surprise me! Dit leek ons ook erg leuk en we dachten ja why not?!! De reis is trouwens al ergens in april geboekt :)).

Ik zal gelijk de dag van de vlucht er voor jullie bij zetten.

Wij moesten om 5:30 aanwezig zijn op Eindhoven Airport. We hebben de laatste trein vanuit Rotterdam naar Eindhoven genomen. Eenmaal aangekomen op Eindhoven dachten we o wait, hoe gaan we nu verder want het was inmiddels al 00:15 uur toen we aankwamen op Eindhoven. Naja we hebben even buiten gezeten, beetje kletsen en bedenken waar we naar toe zouden kunnen gaan :). Wij hebben uiteindelijk de taxi genomen naar het vliegveld. Oh en trouwens onderweg in de trein kwamen we er achter dat de terminal pas om 04:30 open zou gaan :)))))). Eenmaal aangekomen opĀ het vliegveld, hebben we eerst geprobeerd om binnen te komen bij het Tulip Inn hotel, we dachten dan kunnen we in ieder geval lekker warm zitten, maaaaaaar de meneer van het hotel vertelde dat dit niet mocht. Nou daar zaten we dan lekker in de kou. Wij waren niet de enige, uiteindelijk hebben we toch nog een hoekje gevonden uit de kou en hebben we ons zelf even warm weten te houden door te dansen natuurlijk, altijd blijven lachen en lekker bewegen! :)

We hebben nog een paar mensen staan praten, de een kwam uit Portugal en de ander studeerde in Rotterdam maar kwam uit RoemeniĆ«.Ā

Er begonnen natuurlijk steeds meer mensen te komen en wij maar vertellen dat we pas om 04:30 uur naar binnen konden! We waren erg moe en hadden het erg koud maar eenmaalĀ binnen en we zijn lekkerĀ theeĀ gaan drinken.

Ik ga het voor nu hierbij laten want over 10 minuten mogen wij onze code invoeren om te zien waar we naar toe gaan!!!! Ik laat het jullie snel weten in mijn volgende blog!

Lots of kisses xox

Murv